Mutta onneksi lista ei ollut pitkä. Hammastangon pää ja astinlaudat oli hylkysyyt. Onneksi tuolla on tuo varaosa-auto josta todennäköisesti saadaan se hammastanko mutta astinlautojen kanssa mies joutuu käyttelemään hitsauslaitteita...

Jos sitten käykin niin, että tuossa varaosa-autossa on hammastangossa myös vikaa, niin se ei olekaan mikään ihan halpa osa uusia... Nuo astinlaudat hiukan huvittaa... Varaosa-auto meni ihan seulaksi ruostuneilla astinlaudoilla katsastuksesta läpi ihan heittämällä. Ehkä siitä alustasta oli jotain sanottavaa löydettävä kun auto kuitenkin on kohta täysi-ikäinen... Ja tuo hammastanko ei yllättänyt; onhan tuolla ajettu jo yli 400 tuhatta.

Nyt täytyy jatkaa sivujen säätämistä, vai pitäisikö sittenkin säädellä levyn kansia... Hmm...