Todellakin. Käytiin miehen kanssa aamupäivästä suorittamassa kansallisvelvollisuus ja minä lähdin sen jälkeen ajelemaan vanhemmillenipäin ja sieltä jatkettiin äidin kanssa Turkuun ja mentiin Kaarinan luo. Mulla oli hänelle viemisinä kaksi ISOA mukia ja kahta eriväristä mattonkudetta.

Siinä aikaa meni turinoidessa ja tarinoidessa. Kaarina lainasi miehelleni paristokäyttöistä kolvia testiä varten ja voihan olla että sellainen tulee tähänkin talouteen hankittavaksi. Ja minä sain Kaarinalta aivan ihanat puuvillaiset (Novitan butterflysta neulotut) sukat! Ja Lidlin LasVegas -lankaa,  mutta se lanka jäi äidilleni koska hän näytti ihan selkeästi ihastuneen siihen! Ja näin lankahamstereiden pudotuskilpailu ei päättynytkään kohdaltani vielä :)

Mutta tuo Turkureissu olisi todellakin jäänyt tekemättä jos olisin tiennyt kuinka hirvittävän kauhean kamalan ällöttävän kelin se heitti... Harvoin on tullut moottoritiellä ajettua noin 70 km/h puhumattakaan siitä että kukaan ei pyri ohittamaan... Vanhemmiltani kotiin kesti aika tarkkaan tunnin + 5 min ajaa... ja kesäkelillä se on noin 40 minuuttia lain sallimien nopeuksien puitteissa.

Ja nyt mulla on oma saumuri. Sain sen etukäteisenä synttärilahjana. Pitäiskö heti testata?

Niin juu, ja kun pääsin kotiin ja puoli tuntia olin ehtinyt olla, niin esikoinen tulee näyttämään että oli sitten nyppässyt toisen etuhampaansa pois. Meitin neiti on nyt sitten harvahammas (puuttuu kaksi hammasta; yksi ylhäältä ja toinen alhaalta)