Siskoni haastoi mut luettelemaan 8 asiaa joihin olen tyytyväinen, eikä ne saa liittyä perheeseen. Vaikean laittoi...

1. Olen tyytyväinen siihen että seitsemän vuoden odotamisen jälkeen saimme kuin saimmekin terassin tehtyä.

2. Olen tyytyväinen että täällä keskellä ei mitään toimii laajakaista niinkin mutkattomasti

3. Olen tyytyväinen siihen, että nuoremman tyttömme kummisetä on pienen pojan ylpeä isukki. (ja uskokaapa huviksenne, se poika on todella suloinen tapaus!)

4. Tyytyväiseksi tekee myös se, että me ollaan parin muun naisen kanssa saatu aikaan tänne tuppukylään imetystukiryhmä, ekaa kokoontumista odotellessa... (on imetysviikolla, 16.10.)

5. Erittäin tyytyväinen olen Tietokoneeseeni, nyt kun siinä on välimuistiakin riittävästi.

6. Olen tyytyväinen kun kelit viilenivät. Kyllä sitä hellettä jo yhden vuoden tarpeiksi olikin.

7. Villasukat viileämpinä päivinä tekevät minut tyytyväiseksi omista neulomistaidoistani

8. Koska sain tähän keksittyä nuo seitsemänkin kohtaa, niin olkoon tämä kahdeksas sitten se, että olen tyytyväinen että tämä on nyt täytetty.

Eteenkinpäin tämä varmaan pitäisi laittaa. Taidanpa laittaa Kaarinalle.